Firma a încheiat parteneriate cu majoritatea publicațiilor online din Olanda. Utilizatorii intră în aplicație și plătesc, într-un singur pas (click), doar pentru accesul la articolele care îi interesează.
„Dacă industria muzicală ne-a învățat ceva, acel lucru este că utilizatorii doresc o modalitate simplă de a plăti pentru conținut. Ca și consumator dorești să plătești doar pentru conținutul pe care îl consumi, vrei algoritmi care să te ajute să filtrezi acest conținut și totul în același loc. Consumatorii s-au schimbat, dar presa nu s-a adaptat la nevoile acestora”, a scris, pe Medium, Alexander Klöpping, unul dintre co-fondatorii startup-ului.
Aplicația arată care sunt cele mai populare articole și subiectele de interes în secțiunea de trenduri. De asemenea, utilizatorii pot vedea și ce au citit prietenii lor care folosesc Blendle.
Fiecare nou utilizator primește, gratuit, un credit de 2,50 euro. După ce este consumat, portofelul virtual din aplicație poate fi reîncărcat prin plata cu cardul sau PayPal.
Deocamdată aplicația este în faza de teste. Blendle va fi disponibilă în Olanda începând cu luna aprilie.
Iată și un demo al aplicației: